本站所有圖文為smilebox的創作,與現實人物、事件無關,如有雷同、純屬巧合。本網站之所有內容均受有關版權保護,禁止翻印、改做、盜用、轉貼。
Articles and pictures posted here for the Ragnarok Online private fanfiction, Unrelated to real people or events, Any similarity is purely coincidental.Copyright 2000~2012, by smilebox , All rights reserved

2012-06-15

Dada - Dizz Knee Land


這首歌跟DP超合的!!!

I'm going to DIZZ KNEE LAAAAAAAAAAND!!!!


歌詞附上箱流亂翻譯,灰色部份代表不確定的翻譯,須再求教高手

I just ran away from home
Now I'm going to dizz knee land
I just crashed my car again
Now I'm going to dizz knee land
I just robbed a grocery store
I'm going to dizz knee land
I just flipped off President George
I'm going to dizz knee land

我剛剛離家出走,現在我要去敵視你樂園
剛才我又撞毀了我的車,現在我要去敵視你樂園
我剛剛搶劫了雜貨店,現在我要去敵視你樂園
我剛剛賞了喬治總統(喬治.華盛頓)中指,現在我要去敵視你樂園


I just tossed a fifth of gin
Now I'm going to dizz knee land
I just got cuffed again
Now I'm going to dizz knee land
Shot my gun into the night
I'm going to dizz knee land
I just saw a good man die
I'm going to dizz knee land

我剛剛喝了第五杯琴酒,現在我要去敵視你樂園
剛才我又被逮捕了,現在我要去敵視你樂園
對著夜空亂槍掃射,現在我要去敵視你樂園
我剛剛目睹一個好人死了,現在我要去敵視你樂園


Oh~ Come on
噢~ 拜託

I'm going to dizz knee land
我要去敵視你樂園

Hey
嘿耶~~


Kicked my ass out of school
Rolled me out into the street
Hitched a ride on a monkey's back
Headed west into the black

把我踢出學校
把我扔上大街
在猴子背上搭個便車吧
一路向西直到天黑

I'm going to dizz knee land
我要去敵視你樂園

沒有留言:

張貼留言